Sayang Ibu.. Hakim dan Qistina...

By: Ibu Hakim and Qistina

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]
Thursday, 17-Sep-2009 06:16 Email | Share | | Bookmark
SALAM AIDILFITRI

Selamat Hari Raya buat semua... dari kami sekeluarga
Nor Yusnita
Badrul Heisham
Amirul Hakim
Alya Qistina


Wednesday, 24-Jun-2009 02:55 Email | Share | | Bookmark
lama tak update...

Lama tak update.. Nanti le bile-bile senang Ibu update gambar ye..
Qistina sekarang dah boleh jalan.. Age 1 tahun 1 bulan baru leh jalan... Badan berat tu yg lambat jalan kot.. Abangnye belum 1 tahun dah jalan dah..
Hakim lak jam biasa le.. makin lasak dan makin macam2 ragam nye.. heee..
Suka tengok gelagat dua beradik nie bermain.. kekadang tu Abang kena lekuk dgn adiknya.. abang pun diam je.. Kalau abang tgh main car adiknye pun apa lagi cepatje datang nak kacau.. pas tu bunyi bising le.. abang marah adik kacau...
Ibu tgk Qistina makin lasak lak.. gaya macam boy pulak.. terikut-ikut abangnye lah nie...
Qistina 1 tahun 1 bulan - gigi dah ada 8 batang. Suka tgk citer barney.. kalau pasang VCD boleh aman dunia dok concentrate tgk barney...
Hakim lak suka main games kat komputer.. pandai lak tu buka dan tutup sendiri komputer..jgn rosak komputer abah tu sudah le.....


Tuesday, 6-Jan-2009 12:00 Email | Share | | Bookmark
AKTIVITI QISTINA

 
 
 
View all 5 photos...
6.1.2009

Layan je gambar Qis yang sempat Ibu snap

7.1.2009

Seingat ibu le hari ini hari pertama Qistina boleh duduk sendiri.. Horeyyyy











Sunday, 23-Nov-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
MAJLIS GRADUASI DAN MINI CONCERT - TASKA/TADIKA HAKIM & QIS

 
 
 
Hakim ambil bahagian dalam persembahan..Nyanyi lagu colour of the song
Seminggu dua nie Ibu heran tengok hakim nyanyi2 dan menari kat rumah..Dalam hati Ibu apale yang teacher dia ajar nie.. rupa-rupanya hakim akan buat persembahan... Waktu tu baru Ibu tahu begini rupanya persebahan Hakim.. Tumbs up untuk Hakim.. Berani berdepan dengan orang ramai atas pentas...
Layan je gambar-gambar nie







Monday, 10-Nov-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
QISTINA MULA MERANGKAK

 
Hari nie buat pertama kalinya Qis dah merangkak.. First time Abg Hakim tengok Adik merangkak..Hakim cakap kat Ibu..' Ibu.. tengok adik.. adik ...(sambil demo cara adik merangkak).. Ibu pun jawab..'Ooo.. Itu namanya merangkak.. Adik dah merangkak...' Hakim pun cakap..Ooo.. merangkap.. Bukan merangkap la..merangkak...Ibu terus balas..hihihi.. kelakar tgk Hakim first time tengok adik merangkak...

Nie gambar Qis lepas seminggu merangkak... Qistina mula merangkak 3 hari sebelum umurnya genap 6 bulan..



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net